A curación de contidos é a estratexia que busca e selecciona contidos de calidade, e con relevancia, dentro de Internet para distribuílos de maneira analítica e modificada. Consiste en recompilar, filtrar e compartir contidos de valor sobre un tema concreto.
Trátase de contidos que non son propios, se non de terceiras persoas ou empresas. O profesional responsable desta tarefa é o content curator e o seu criterio e selección manual é o que marca a estratexia de curación.
Ferramentas para a curación de contidos
Para realizar este traballo da forma máis óptima posible, podes axudarche de ferramentas de curación de contidos. A continuación cito algunha delas:
Buffer
A mellor forma de empezar a utilizalo, é instalar a extensión no navegador, facendo que cada vez que navegues nunha páxina que che interesa, e que queres compartir cos teus seguidores, poidas facelo inmediatamente ou programala para o momento que elixas.
É coma unha revista personalizada, xa que a súa navegación é estilo magazine, o que favorece a lectura. Permíteche pasar páxinas para acceder a toda a información que queiras. Podes seleccionar o tipo de noticias que queres ver, as categorías e subcategorías, e ata seleccionar temáticas relacionadas para despois podelas compartir directamente nas túas redes sociais.
É moi fácil de manexar, só tes que ir engadindo aqueles blogues ou webs que che interesen, e despois directamente irache mostrando día a día as publicacións que hai deses blogues. Podes organizarche o contido por cartafoles.
No hay comentarios:
Publicar un comentario